- 5 Resultados
precio mínimo: € 3,13, precio máximo: € 12,43, precio promedio: € 8,27
1
Pedir
por Biblio.co.uk
$ 4,92
(aprox. € 4,63)
Envío: € 10,431
PedirEnlace patrocinado
Joe Cappo:

The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-television Age - Pasta blanda

2005, ISBN: 9780071462150

McGraw-Hill Professional, 11/01/2005. Paperback. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely … Más…

Gastos de envío: EUR 10.43 Greener Books Ltd
2
The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age - Cappo, Joe
Pedir
por Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 10,30
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado

Cappo, Joe:

The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age - Pasta blanda

2005, ISBN: 9780071462150

McGraw-Hill Education, Taschenbuch, Auflage: New, 272 Seiten, Publiziert: 2005-10-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: black & white illustrations, 0.71 kg, Aus- & Weiterbil… Más…

Gastos de envío:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
Pedir
por alibris.co.uk
€ 3,13
PedirEnlace patrocinado
Joe Cappo:
The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age - Pasta blanda

2011

ISBN: 9780071462150

Paperback, **SHIPPED FROM UK** We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Gree… Más…

Gastos de envío:más gastos de envío London, Greener Books
4
The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age - Cappo, Joe
Pedir
por booklooker.de
€ 10,85
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado
Cappo, Joe:
The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age - Pasta blanda

2005, ISBN: 9780071462150

[PU: McGraw-Hill Education], 272 Seiten Taschenbuch, Größe: 14 x 1.6 x 21.1 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 2646663/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 3.00], gebraucht; sehr gut, … Más…

Gastos de envío:Versand nach Deutschland. (EUR 3.00) Buchpark GmbH
5
Pedir
por AbeBooks.de
€ 12,43
Envío: € 4,901
PedirEnlace patrocinado
Cappo, Joe:
The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age - Pasta blanda

2005, ISBN: 0071462155

[EAN: 9780071462150], Gebraucht, guter Zustand, [PU: McGraw-Hill Education], 272 Seiten Gepflegter, sauberer Zustand. 2646663/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre Taschenbuch, Größe: 14 x 1.6 … Más…

NOT NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 4.90 Buchpark, Trebbin, Germany [83435977] [Rating: 5 (von 5)]

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age

Veteran industry observer JoeCappo briefly recaps the factorsthat impacted the industry in thelate 1990s, and gives you adviceon how to best position yourself, your work, and yourbusiness.

Detalles del libro - The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age


EAN (ISBN-13): 9780071462150
ISBN (ISBN-10): 0071462155
Tapa dura
Tapa blanda
Año de publicación: 2005
Editorial: McGraw-Hill Education
256 Páginas
Peso: 0,344 kg
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2007-07-11T01:21:41+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2024-01-19T13:07:44+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 0071462155

ISBN - escritura alterna:
0-07-146215-5, 978-0-07-146215-0
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: cap, joe hill
Título del libro: new age, advertising new media, post, the new consumers, too much future, the new television


< para archivar...