- 5 Resultados
precio mínimo: € 0,88, precio máximo: € 110,95, precio promedio: € 47,56
1
Pedir
por booklooker.de
€ 110,95
PedirEnlace patrocinado
Sayre, Shay:

Qualitative Methods for Marketplace Research - ejemplar autografiado

ISBN: 9780761922698

Pasta dura

[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN INC], Qualitative Methods for Marketplace Research is the only text of its kind on the market today. Designed especially for students and practitioners, th… Más…

  - Gastos de envío:zzgl. Versand, más gastos de envío buecher.de GmbH & Co. KG
2
Qualitative Methods for Marketplace Research - Sayre, Shay
Pedir
por BetterWorldBooks.com
€ 16,99
PedirEnlace patrocinado

Sayre, Shay:

Qualitative Methods for Marketplace Research - libro usado

ISBN: 9780761922698

All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decod… Más…

used in stock. Gastos de envío:zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
3
Pedir
por Biblio.com
$ 1,00
(aprox. € 0,88)
Envío: € 2,631
PedirEnlace patrocinado
Shay Sayre:
Qualitative Methods for Marketplace Research - encuadernado, tapa blanda

ISBN: 9780761922698

SAGE Publications, Inc. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possibl… Más…

  - Gastos de envío: EUR 2.63 Discover Books
4
Qualitative Methods for Marketplace Research - Sayre, Shay
Pedir
por amazon.de
€ 12,00
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado
Sayre, Shay:
Qualitative Methods for Marketplace Research - Primera edición

2001, ISBN: 9780761922698

Pasta dura

SAGE PUBN, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 272 Seiten, Publiziert: 2001-03-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 1.06 kg, Management, Business & Karriere, Kateg… Más…

Gut Gastos de envío:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
5
Pedir
por Printsasia
US$ 128,25
(aprox. € 96,96)
PedirEnlace patrocinado
Shay Sayre:
Qualitative Methods for Marketplace Research - libro nuevo

ISBN: 9780761922698

NA Research, Sage Publications

  - new Gastos de envío:zzgl. Versandkosten, más gastos de envío

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
Qualitative Methods for Marketplace Research

This appealing text, written for students and marketing practitioners, provides a thorough introduction to qualitative methods in market research. All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decoding and understanding collected data, and explaining research findings to someone else. Borrowing techniques from anthropology, sociology, psychology, and communication, the book presents specific examples to illustrate how these techniques are adapted for marketplace research. Studies conducted by renowned scholars and practitioners guide readers through all the nuances of qualitative methods needed to develop, execute and analyze state-of-the-art marketplace studies.

Detalles del libro - Qualitative Methods for Marketplace Research


EAN (ISBN-13): 9780761922698
ISBN (ISBN-10): 0761922695
Tapa dura
Año de publicación: 2001
Editorial: SAGE PUBN
272 Páginas
Peso: 0,490 kg
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2007-11-11T21:21:22+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2023-07-17T19:08:02+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 0761922695

ISBN - escritura alterna:
0-7619-2269-5, 978-0-7619-2269-8
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: shay, sayre
Título del libro: qualitative research, research methods


Más, otros libros, que pueden ser muy parecidos a este:

Último libro similar:
9780761922704 Qualitative Methods for Marketplace Research (Sayre, S.)


< para archivar...