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Urdang, L.:

Dictionary of Advertising (Business) - Pasta blanda

2001, ISBN: 0844230405

[EAN: 9780844230405], Gebraucht, guter Zustand, [PU: McGraw-Hill Contemporary], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has… Más…

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Urdang, Laurence (ed.):

The Dictionary of Advertising. Edited by Laurence Urdang. - Primera edición

1986, ISBN: 0844230405

Pasta blanda

[EAN: 9780844230405], [PU: NTC Business Books, Lincolnwood/Illinois,], 1. Auflage. 209 S. Orig.-Broschur. - Rücken aufgehellt und mit Lesespur; vorderer Deckel lichtrandig. Ansonsten gut … Más…

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Dictionary of Advertising (Business) - Pasta blanda

1988

ISBN: 9780844230405

McGraw-Hill Contemporary, Taschenbuch, Auflage: Revised edition, 209 Seiten, Publiziert: 1988-12-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Werbung, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kate… Más…

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Dictionary of Advertising (Business) - Pasta blanda

2001, ISBN: 9780844230405

McGraw-Hill Contemporary, Taschenbuch, Auflage: Revised, 209 Seiten, Publiziert: 2001-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.82 kg, Werbung, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kat… Más…

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Dictionary of Advertising - Pasta blanda

1986, ISBN: 0844230405

[EAN: 9780844230405], Gebraucht, guter Zustand, [PU: McGraw-Hill/Contemporary], Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read M… Más…

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Detalles del libro

Detalles del libro - Dictionary of Advertising (Business)


EAN (ISBN-13): 9780844230405
ISBN (ISBN-10): 0844230405
Tapa blanda
Año de publicación: 2001
Editorial: Urdang, Laurence, McGraw-Hill Contemporary

Libro en la base de datos desde 2007-10-09T17:56:32+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2022-01-27T11:53:35+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 0844230405

ISBN - escritura alterna:
0-8442-3040-5, 978-0-8442-3040-5
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: laurence urdang
Título del libro: dictionary, advertising


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