- 5 Resultados
precio mínimo: € 0,89, precio máximo: € 20,00, precio promedio: € 5,81
1
The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy: Bew Aooriacges - William Drake, Richard Adler
Pedir
por Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 20,00
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado
William Drake, Richard Adler:

The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy: Bew Aooriacges - Pasta blanda

ISBN: 0898432243

[SR: 1501472], Taschenbuch, [EAN: 9780898432244], Brookings Institution, Brookings Institution, Book, [PU: Brookings Institution], Brookings Institution, 58317011, Werbung, 58316011, Mark… Más…

  - Gebraucht Gastos de envío:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 3.00) IdeasGaloreEU
2
The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - Drake, William / Adler, Richard
Pedir
por BetterWorldBooks.com
$ 3,46
(aprox. € 3,04)
PedirEnlace patrocinado

Drake, William / Adler, Richard:

The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - libro usado

ISBN: 9780898432244

This book examines the changes in the commercial and political advertising systems prompted by the new interactive media, and significant issues raised by the new economics gaining consum… Más…

  - Gastos de envío:zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
3
Pedir
por BetterWorldBooks.com
(aprox. € 4,17)
PedirEnlace patrocinado
Drake, William / Adler, Richard:
The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - libro nuevo

ISBN: 9780898432244

This book examines the changes in the commercial and political advertising systems prompted by the new interactive media, and significant issues raised by the new economics gaining consum… Más…

Gastos de envío:más gastos de envío
4
Pedir
por Biblio.com
$ 1,00
(aprox. € 0,89)
Envío: € 3,531
PedirEnlace patrocinado
Adler, Richard, Drake, William:
The Future of Advertising : New Approaches to the Attention Economy - libro usado

ISBN: 9780898432244

The Aspen Institute. Used - Very Good. Great condition for a used book! Minimal wear. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits worl… Más…

  - Gastos de envío: EUR 3.53 Better World Books
5
Pedir
por alibris.com
€ 0,95
PedirEnlace patrocinado
Adler, Richard, Drake, William:
The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - Pasta blanda

1998, ISBN: 9780898432244

Trade paperback, Gebraucht, sehr guter Zustand, Great condition for a used book! Minimal wear. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits world literacy!, [PU: Br… Más…

  - Gastos de envío:más gastos de envío Better World Books

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro

Detalles del libro - The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy: Bew Aooriacges


EAN (ISBN-13): 9780898432244
ISBN (ISBN-10): 0898432243
Tapa blanda
Año de publicación: 1998
Editorial: Aspen Institute

Libro en la base de datos desde 2007-05-25T21:40:40+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2018-11-06T17:16:31+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 0898432243

ISBN - escritura alterna:
0-89843-224-3, 978-0-89843-224-4
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: adler, drake richard, william drake
Título del libro: attention economy, future


< para archivar...