- 5 Resultados
precio mínimo: € 1,86, precio máximo: € 6,68, precio promedio: € 4,98
1
Pedir
por Biblio.co.uk
$ 2,01
(aprox. € 1,86)
Envío: € 13,841
PedirEnlace patrocinado
Bill Schley, Carl Nichols Jr.:

Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encuadernado, tapa blanda

ISBN: 9781591841128

Portfolio Hardcover. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible e… Más…

Gastos de envío: EUR 13.84 Discover Books
2
Pedir
por AbeBooks.de
€ 5,41
Envío: € 23,081
PedirEnlace patrocinado

Schley, Bill, Nichols Jr., Carl:

Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encuadernado, tapa blanda

2005, ISBN: 1591841127

[EAN: 9781591841128], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Portfolio Hardcover], Jacket, Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings suc… Más…

NOT NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 23.08 Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (von 5)]
3
Pedir
por Biblio.co.uk
$ 5,90
(aprox. € 5,45)
Envío: € 15,971
PedirEnlace patrocinado
Schley, Bill, Nichols Jr., Carl:
Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encuadernado, tapa blanda

ISBN: 9781591841128

Portfolio Hardcover. Used - Good. Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and high… Más…

Gastos de envío: EUR 15.97 Wonder Book
4
Pedir
por Biblio.co.uk
$ 5,99
(aprox. € 5,52)
Envío: € 14,091
PedirEnlace patrocinado
Nichols, Carl, Jr.; Bill Schley:
Why Johnny Can't Brand : Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encuadernado, tapa blanda

2005, ISBN: 9781591841128

Penguin Publishing Group, 2005. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not g… Más…

Gastos de envío: EUR 14.09 ThriftBooks
5
Pedir
por Biblio.co.uk
$ 7,25
(aprox. € 6,68)
Envío: € 15,951
PedirEnlace patrocinado
Bill Schley; Carl Nichols Jr:
Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encuadernado, tapa blanda

2005, ISBN: 9781591841128

Portfolio Hardcover, 11/17/2005. First Edition. Hardcover. Very Good. 8x5x1. First edition with full number line. Hardback with dust jacket in good condition!, Portfolio Hardcover, 11/1… Más…

Gastos de envío: EUR 15.95 Cheryl's Books

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea

Offering a unique eight-week program that can help any company create a #1 brand, this down-to-earth guide explains that by focusing on the one big idea, businesses can make people really want their product or service.

Detalles del libro - Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea


EAN (ISBN-13): 9781591841128
ISBN (ISBN-10): 1591841127
Tapa dura
Tapa blanda
Año de publicación: 2005
Editorial: Portfolio
222 Páginas
Peso: 0,340 kg
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2007-05-25T06:31:33+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2024-03-27T19:07:40+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 1591841127

ISBN - escritura alterna:
1-59184-112-7, 978-1-59184-112-8
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: schley, bill nichols
Título del libro: johnny red, why johnny can brand rediscovering lost art big idea, little idea, portfolio, cant


Más, otros libros, que pueden ser muy parecidos a este:

Último libro similar:
9780982694169 Why Johnny Can't Brand (Bill Schley; Carl Nichols, Jr)


< para archivar...