Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - libro nuevo
ISBN: 9780415420518
Effective marketing, recruitment and retention of students is imperative for university funding.This is the first book to provide practical strategic guidance for those implementing and m… Más…
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Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice Hardcover New Books, Routledge
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Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - encuadernado, tapa blanda
2011, ISBN: 9780415420518
Routledge, 2011-12-15. 1. Hardcover. Good., Routledge, 2011-12-15
Biblio.co.uk |
Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice - libro nuevo
ISBN: 9780415420518
Effective marketing, recruitment and retention of students is imperative for university funding.This is the first book to provide practical strategic guidance for those implementing and m… Más…
Datos bibliográficos del mejor libro coincidente
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Detalles del libro - Higher Education Marketing: A Professional's Guide to Strategic Theory and Practice
EAN (ISBN-13): 9780415420518
ISBN (ISBN-10): 0415420512
Tapa dura
Año de publicación: 2011
Editorial: Routledge
Libro en la base de datos desde 2008-02-28T21:08:02+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2020-04-16T01:54:54+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9780415420518
ISBN - escritura alterna:
0-415-42051-2, 978-0-415-42051-8
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Título del libro: strategic marketing practice
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