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Douglas W. Hubbard:

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Finding the Value of Intangibles in Business InhaltsangabePreface xi< p> Acknowledgments xv< p> < b> SECTION I< /b> < b> MEASUREMENT: THE SOLUTION EXISTS 1< /b> &… Más…

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How to Measure Anything - Douglas W. Hubbard
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Finding the Value of Intangibles in Business InhaltsangabePreface xiAcknowledgments xvSECTION I MEASUREMENT: THE SOLUTION EXISTS 1CHAPTER 1 Intangibles and the Challenge 3Yes, I Mean Anyt… Más…

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2010

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Now updated with new research and even more intuitive explanations, a demystifying explanation of how managers can inform themselves to make less risky, more profitable business decisions… Más…

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How to Measure Anything - Finding the Value of Intangibles in Business - Hubbard, Douglas W.
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Hubbard, Douglas W.:
How to Measure Anything - Finding the Value of Intangibles in Business - libro nuevo

2010, ISBN: 0470625694

In englischer Sprache. Verlag: John Wiley & Sons, DOUGLAS W. HUBBARD is the inventor of Applied Information Economics (AIE), a measurement methodology that has been used in IT portfolios,… Más…

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2010, ISBN: 9780470625699

Finding the Value of Intangibles in Business, [ED: 2], 2., Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

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Detalles del libro

Detalles del libro - How to Measure Anything


EAN (ISBN-13): 9780470625699
ISBN (ISBN-10): 0470625694
Año de publicación: 2010
Editorial: Wiley, J
320 Páginas
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2011-09-23T23:10:40+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2015-09-05T18:18:28+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9780470625699

ISBN - escritura alterna:
0-470-62569-4, 978-0-470-62569-9
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: hubbard
Título del libro: sin, measure for measure


Datos del la editorial

Autor: Douglas W. Hubbard
Título: How to Measure Anything - Finding the Value of Intangibles in Business
Editorial: John Wiley & Sons
320 Páginas
Año de publicación: 2010-04-22
Idioma: Inglés
30,99 € (DE)
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