- 5 Resultados
precio mínimo: € 20,00, precio máximo: € 30,80, precio promedio: € 24,72
1
Hypercapitalism  New Media, Language, and Social Perceptions of Value  Phil Graham  Taschenbuch  Digital Formations  Englisch  2005 - Graham, Phil
Pedir
por booklooker.de
€ 30,80
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Graham, Phil:

Hypercapitalism New Media, Language, and Social Perceptions of Value Phil Graham Taschenbuch Digital Formations Englisch 2005 - Pasta blanda

2005, ISBN: 9780820462172

[ED: Taschenbuch], [PU: Lang, Peter], Every day trillions of dollars circulate the globe in a digital data space and new forms of property and ownership emerge. Massive corporate entities… Más…

Gastos de envío:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
2
Hypercapitalism New Media, Language, and Social Perceptions of Value - Graham, Phil
Pedir
por booklooker.de
€ 20,00
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado

Graham, Phil:

Hypercapitalism New Media, Language, and Social Perceptions of Value - Primera edición

2005, ISBN: 9780820462172

Pasta blanda

[PU: New York, Washington, Bern, Peter Lang Verlag], XVI, 202 Seiten 23 x 16 cm Softcover. Original Broschur. Bibliotheksschild auf Vorderdeckel. Kanten und Ecken etwas berieben bzw. best… Más…

Gastos de envío:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) avelibro OHG
3
Hypercapitalism New Media, Language, and Social Perceptions of Value - Graham, Phil
Pedir
por AbeBooks.de
€ 20,00
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Graham, Phil:
Hypercapitalism New Media, Language, and Social Perceptions of Value - Primera edición

2005

ISBN: 0820462179

Pasta blanda

[EAN: 9780820462172], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: New York, Washington, Bern, Peter Lang Verlag], NEUE MEDIEN, SPRACHE, WERT, SOZIOLINGUISTIK, XVI, 202 Seiten Softcover. Original … Más…

NOT NEW BOOK. Gastos de envío:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) avelibro OHG, Dinkelscherben, Germany [72099711] [Rating: 5 (von 5)]
4
Hypercapitalism New Media, Language, and Social Perceptions of Value - Graham, Phil
Pedir
por Achtung-Buecher.de
€ 22,00
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Graham, Phil:
Hypercapitalism New Media, Language, and Social Perceptions of Value - Primera edición

2005, ISBN: 0820462179

Pasta blanda

1. Auflage 23 x 16 cm XVI, 202 Seiten Unbekannter Einband Softcover. Original Broschur. Bibliotheksschild auf Vorderdeckel. Kanten und Ecken etwas berieben bzw. bestoßen. Untere Ecke mit… Más…

Gastos de envío:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) avelibro OHG, 86424 Dinkelscherben
5
Hypercapitalism New Media, Language, and Social Perceptions of Value - Graham, Phil
Pedir
por Achtung-Buecher.de
€ 30,80
Envío: € 2,501
PedirEnlace patrocinado
Graham, Phil:
Hypercapitalism New Media, Language, and Social Perceptions of Value - libro nuevo

2005, ISBN: 0820462179

Kartoniert / Broschiert Rede (Anleitung), Rhetorik (Anleitung), Informationstechnologie, IT, Technologie / Informationstechnologie, Internet / Einführung, Lexikon, Kommunikationswissensc… Más…

Gastos de envío:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.50) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
Hypercapitalism: New Media, Language, and Social Perceptions of Value

Every day trillions of dollars circulate the globe in a digital data space and new forms of property and ownership emerge. Massive corporate entities with a global reach are formed and disappear with breathtaking speed, making and breaking personal fortunes the size of which defy imagination. Fictitious commodities abound. The genomes of entire nations have become corporately owned. Relationships have become the overt basis of economic wealth and political power. Hypercapitalism explores the problems of understanding this emergent form of global political economic organization by focusing on the internal relations between language, new media networks, and social perceptions of value. Taking an historical approach informed by Marx, Phil Graham draws upon writings in political economy, media studies, sociolinguistics, anthropology, and critical social science to understand the development, roots, and trajectory of the global system in which every possible aspect of human existence, including imagined futures, has become a commodity form.

Detalles del libro - Hypercapitalism: New Media, Language, and Social Perceptions of Value


EAN (ISBN-13): 9780820462172
ISBN (ISBN-10): 0820462179
Tapa dura
Tapa blanda
Año de publicación: 2005
Editorial: Peter Lang International Academic Publishers

Libro en la base de datos desde 2009-03-03T18:50:48+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2022-07-05T16:10:42+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9780820462172

ISBN - escritura alterna:
0-8204-6217-9, 978-0-8204-6217-2
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: jones steve, graham, phil, nagel teifer
Título del libro: the language value, media social perception, language new media, new formations, heel, progress enantioselective catalyzed formation stereogenic centers, schrifttums


Más, otros libros, que pueden ser muy parecidos a este:

Último libro similar:
9781620972823 Hypercapitalism The Modern Economy, Its Values and How to Change Them (Gonick, Larry and Kasser, Tim)


< para archivar...