- 5 Resultados
precio mínimo: € 106,99, precio máximo: € 133,70, precio promedio: € 125,67
1
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Pedir
por Springer.com
€ 106,99
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Aharon Aviram; Janice Richardson:

Upon What Does the Turtle Stand? - libro nuevo

ISBN: 9781402027994

This book brings together the reflections of independent researchers from around the world. Sixteen authors from fourteen countries present their views on the use of information and commu… Más…

new in stock. Gastos de envío:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Pedir
por lehmanns.de
€ 128,39
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado

Aharon Aviram; Janice Richardson:

Upon What Does the Turtle Stand? - Primera edición

2006, ISBN: 9781402027994

Rethinking Education for the Digital Age, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Springer-Verlag], [ED: 1], Springer-Verlag, 2006

Gastos de envío:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
3
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Pedir
por lehmanns.de
€ 128,39
Envío: € 9,951
PedirEnlace patrocinado
Aharon Aviram; Janice Richardson:
Upon What Does the Turtle Stand? - libro nuevo

2006

ISBN: 9781402027994

Rethinking Education for the Digital Age, eBooks, eBook Download (PDF), 2004, [PU: Springer Netherland], Springer Netherland, 2006

Gastos de envío:Download sofort lieferbar. (EUR 9.95)
4
Upon What Does the Turtle Stand? : Rethinking Education for the Digital Age - Clive Cussler
Pedir
por hive.co.uk
£ 114,75
(aprox. € 133,70)
PedirEnlace patrocinado
Clive Cussler:
Upon What Does the Turtle Stand? : Rethinking Education for the Digital Age - libro nuevo

ISBN: 9781402027994

; EPUB; Education > Society & social sciences, Penguin Books Ltd

No. 9781402027994. Gastos de envío:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
5
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Pedir
por lehmanns.de
€ 130,89
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Aharon Aviram; Janice Richardson:
Upon What Does the Turtle Stand? - libro nuevo

2006, ISBN: 9781402027994

Rethinking Education for the Digital Age, 2004, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer Netherland]

  - Gastos de envío:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro

Detalles del libro - Upon What Does the Turtle Stand?


EAN (ISBN-13): 9781402027994
ISBN (ISBN-10): 1402027990
Año de publicación: 2004
Editorial: Springer-Verlag
256 Páginas
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2008-05-14T08:26:51+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2024-01-15T18:40:36+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9781402027994

ISBN - escritura alterna:
1-4020-2799-0, 978-1-4020-2799-4
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: clive cussler, janice richardson
Título del libro: turtle, the stand


Datos del la editorial

Autor: Aharon Aviram; Janice Richardson
Título: Upon What Does the Turtle Stand? - Rethinking Education for the Digital Age
Editorial: Springer; Springer Netherland
256 Páginas
Año de publicación: 2006-03-06
Dordrecht; NL
Impreso en
Idioma: Inglés
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XV, 256 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Pädagogik; Pädagogik; Verstehen; Integration; education; inclusion; literacy; school; university; B; Education, general; Educational Technology; Educational Philosophy; Education; Digital Education and Educational Technology; Educational Philosophy; Education; Lehrmittel, Lerntechnologien, E-Learning; Pädagogik: Theorie und Philosophie; BB

Table of Contents List of Contributors Foreword; Viviane Reding Prologue; Walt Tremer Acknowledgements Introduction Part One: The Globalizers.- ICT-in-Education Policies and Implementation in Singapore and Other Asian Countries; Chee-Kit Looi and W.L. David Hung.- Confronting the Challenge of the Information and Knowledge Society in Developing Countries; Najat Rochdi.- Part Two: The Reformists.- The Turtle Stands on the Basis of an Emerging Educational Paradigm; Willem J. Pelgrum and Tjeerd Plomp.- Portable Computing Challenges Schooling ; C. Paul Newhouse.- Thus Spake Venitia*; Robert Bibeau.- Professional Development for Teachers and Quality in School Education; Nikitas Kastis.- Literacy, or the Art of Integration; Janice Richardson.- Part Three: The Humanists.- Recreation; Daniel Deberghes*.- What Kind of Technologies for What Kind of Education?; Juana M. Sancho.- Policy, Practice and the 'Space' in Between; Rosemary Naughton.- Why Should Children Go to School?; Aharon Aviram.- Digital Inclusion in Brazil; Pedro Roberto Jacobi.- Towards a New Canon in Education; Wiktor Kulerski and Terry Ryan.- Part Four: The Heretic.- Visions, Values, Technologies and Schools; Jim Dator.- About the Contributors.

< para archivar...