- 5 Resultados
precio mínimo: € 91,73, precio máximo: € 462,43, precio promedio: € 227,45
1
Pedir
por alibris.com
$ 99,91
(aprox. € 91,73)
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Marty Neumeier:

The Dictionary of Brand - Pasta blanda

ISBN: 9781884081064

Softcover, Used, Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less., [PU: AIGA Center for Brand Experience]

Gastos de envío: EUR 0.00 Dallas, TX, ThriftBooks-Dallas
2
Pedir
por alibris.com
$ 172,40
(aprox. € 161,38)
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado

Marty Neumeier:

The Dictionary of Brand - Pasta blanda

2004, ISBN: 9781884081064

paperback, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Used, good, [PU: AIGA Center for Brand Experien]

Gastos de envío: EUR 0.00 Newport Coast, CA, Tustin
3
The Dictionary of Brand - Marty Neumeier
Pedir
por AbeBooks.com
$ 503,68
(aprox. € 462,43)
Envío: € 4,001
PedirEnlace patrocinado
Marty Neumeier:
The Dictionary of Brand - Pasta blanda

2004

ISBN: 1884081061

[EAN: 9781884081064], New book, [PU: AIGA Center for Brand Experience], new, Books

NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 4.00 GoldenWavesOfBooks, Fayetteville, TX, U.S.A. [72982182] [Rating: 5 (of 5)]
4
The Dictionary of Brand - Marty Neumeier
Pedir
por AbeBooks.com
$ 252,96
(aprox. € 236,79)
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado
Marty Neumeier:
The Dictionary of Brand - Pasta blanda

2004, ISBN: 1884081061

[EAN: 9781884081064], New book, [PU: AIGA Center for Brand Experience], Books

NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 3.00 Books of the Smoky Mountains, Pflugerville, TX, U.S.A. [83070900] [Rating: 5 (of 5)]
5
The Dictionary of Brand - Marty Neumeier
Pedir
por AbeBooks.com
$ 197,54
(aprox. € 184,91)
Envío: € 4,251
PedirEnlace patrocinado
Marty Neumeier:
The Dictionary of Brand - Pasta blanda

2004, ISBN: 1884081061

[EAN: 9781884081064], New book, [PU: AIGA Center for Brand Experience], Books

NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 4.25 Butterfly Books, San Clemente, CA, U.S.A. [84948329] [Rating: 5 (of 5)]

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
The Dictionary of Brand

The Dictionary of Brand is the first book to establish a "linguistic foundation" for brand builders—a basic toolkit of 221 terms that allow specialists from different disciplines to work together in a larger community of practice. Although the terms are widely used by brand specialists, most have yet to appear in other dictionaries or glossaries.

Marty Neumeier, design guru and author of The Brand Gap, assembled an advisory board of ten experts from the fields of brand strategy, research, advertising, product design, identity design, web design, and corporate brand management to help define the terms. The Willoughby Design Group contributed illustrations and an attractive page layout that make this book a delight to use.

This is the perfect book to get your whole team on the same page, or to simply keep on your shelf as a handy reference t

Detalles del libro - The Dictionary of Brand


EAN (ISBN-13): 9781884081064
ISBN (ISBN-10): 1884081061
Tapa blanda
Año de publicación: 2004
Editorial: AIGA Center for Brand Experience

Libro en la base de datos desde 2007-10-18T16:24:04+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2023-06-08T22:05:13+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9781884081064

ISBN - escritura alterna:
1-884081-06-1, 978-1-884081-06-4
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: marty neumeier
Título del libro: the dictionary brand


< para archivar...