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Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Shintaro Okazaki
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Shintaro Okazaki:

Advances in Advertising Research (Vol. 2) - libro nuevo

2011, ISBN: 9783834968548

Breaking New Ground in Theory and Practice, eBooks, eBook Download (PDF), 2011, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler], Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2011

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Advances in Advertising Research (Vol. 2) : Breaking New Ground in Theory and Practice - Hans-Hermann Hoppe
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Hans-Hermann Hoppe:

Advances in Advertising Research (Vol. 2) : Breaking New Ground in Theory and Practice - libro nuevo

ISBN: 9783834968548

; PDF; Business,Finance and Law > Business & management > Sales & marketing, Springer Netherlands

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Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Shintaro Okazaki
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Advances in Advertising Research (Vol. 2) - libro nuevo

ISBN: 9783834968548

Business and Management; Marketing Branding, Marketing, Medienmanagement, Product Placement, Werbung Books eBook, Springer Nature

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Shintaro Okazaki; Shintaro Okazaki:
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Primera edición

2011, ISBN: 9783834968548

Breaking New Ground in Theory and Practice, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Gabler Verlag]

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Advances in Advertising Research (Vol. 2) - libro nuevo

2011, ISBN: 9783834968548

Advances in Advertising Research (Vol. 2) ab 106.99 EURO Breaking New Ground in Theory and Practice. Auflage 2011 Medien > Bücher

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Detalles del libro

Detalles del libro - Advances in Advertising Research (Vol. 2)


EAN (ISBN-13): 9783834968548
Año de publicación: 2010
Editorial: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler

Libro en la base de datos desde 2014-07-24T01:14:05+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2024-02-20T22:11:07+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9783834968548

ISBN - escritura alterna:
978-3-8349-6854-8
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: okazaki, hans hermann hoppe
Título del libro: practice research, advertising, vol, breaking ground


Datos del la editorial

Autor: Shintaro Okazaki
Título: European Advertising Academy; Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Breaking New Ground in Theory and Practice
Editorial: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
490 Páginas
Año de publicación: 2011-06-21
Wiesbaden; DE
Idioma: Inglés
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XII, 490 p. 44 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Branding; Marketing; Medienmanagement; Product Placement; Werbung; C; Marketing; Business and Management; BC

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