- 5 Resultados
precio mínimo: € 8,95, precio máximo: € 198,15, precio promedio: € 62,59
1
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: United States Edition - Kerin, Roger, Peterson, Robert
Pedir
por amazon.co.uk
£ 15,98
(aprox. € 18,68)
Envío: € 5,611
PedirEnlace patrocinado
Kerin, Roger, Peterson, Robert:

Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: United States Edition - encuadernado, tapa blanda

2009, ISBN: 9780136107064

Pearson, Hardcover, Auflage: 12, 744 Seiten, Publiziert: 2009-08-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: chn-2013-355, 1.67 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Man… Más…

Gastos de envío:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.61)
2
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.
Pedir
por AbeBooks.de
€ 8,95
Envío: € 45,341
PedirEnlace patrocinado

Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.:

Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - encuadernado, tapa blanda

2009, ISBN: 0136107060

[EAN: 9780136107064], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Pearson College Div], Buy with confidence! Book is in good condition with minor wear to the pages, binding, and minor marks within, Books

NOT NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 45.34 Books Unplugged, Amherst, NY, U.S.A. [74050220] [Rating: 5 (von 5)]
3
Pedir
por alibris.co.uk
€ 198,15
PedirEnlace patrocinado
Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.:
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - encuadernado, tapa blanda

2009

ISBN: 9780136107064

Hardcover, Gebraucht, guter Zustand, USED-VARIOUS AMOUNTS OF WEAR-POSSIBLE HIGHLIGHTS-WE CANNOT GUARANTEE SUPPLEMENTS SUCH AS CD, ACCESS CODE, OR INFO TRAC., [PU: Pearson College Div]

Gastos de envío:más gastos de envío Midland Park, NJ, Book Words
4
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.
Pedir
por AbeBooks.de
€ 14,52
Envío: € 28,051
PedirEnlace patrocinado
Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.:
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - encuadernado, tapa blanda

2009, ISBN: 0136107060

[EAN: 9780136107064], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Pearson College Div], Very Good Copy. Customer Service Guaranteed, Books

NOT NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 28.05 GoldBooks, Austin, TX, U.S.A. [71454205] [Rating: 5 (von 5)]
5
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - Kerin, Roger A.
Pedir
por AbeBooks.de
€ 72,63
Envío: € 30,831
PedirEnlace patrocinado
Kerin, Roger A.:
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - encuadernado, tapa blanda

2009, ISBN: 0136107060

[EAN: 9780136107064], Neubuch, [PU: Pearson College Div], new, Books

NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 30.83 Byrd Books, Austin, TX, U.S.A. [83414208] [Rating: 5 (von 5)]

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: United States Edition

"Strategic Marketing Problems: Cases and Comments "balances the concepts and tools useful for solving marketing problems with numerous case studies that challenge readers to apply what they've learned. Foundations of Strategic Marketing Management; Financial Aspects of Marketing Management; Marketing Decision Making and Case Analysis; Opportunity Analysis and Market Targeting; Product and Service Strategy and Management; Integrated Marketing Communications Strategy and Management; Marketing Channel Strategy and Management; Pricing Strategy and Management; Marketing Strategy Reformulation: The Control Process; Global Marketing Strategy MARKET Relevant information and case studies for marketing executives and professionals.

Detalles del libro - Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: United States Edition


EAN (ISBN-13): 9780136107064
ISBN (ISBN-10): 0136107060
Tapa dura
Tapa blanda
Año de publicación: 2009
Editorial: Pearson
708 Páginas
Peso: 1,696 kg
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2010-01-02T17:06:09+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2023-07-31T06:47:19+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 0136107060

ISBN - escritura alterna:
0-13-610706-0, 978-0-13-610706-4
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: kerin, roger, robert peterson
Título del libro: comment, strategic marketing, problems marketing


< para archivar...