- 5 Resultados
precio mínimo: € 0,93, precio máximo: € 2,01, precio promedio: € 1,35
1
How to Move Minds and Influence People: A Remarkable Way of Engaging and Persuading Others - Carruthers, Iain
Pedir
por AbeBooks.com
$ 1,00
(aprox. € 0,93)
Envío: € 6,021
PedirEnlace patrocinado
Carruthers, Iain:

How to Move Minds and Influence People: A Remarkable Way of Engaging and Persuading Others - Pasta blanda

2003, ISBN: 0273663364

[EAN: 9780273663362], Used, very good, [PU: Ft Pr], CARRUTHERS IAIN HOW TO MOVE MINDS AND INFLUENCE PEOPLE A REMARKABLE WAY OF ENGAGING PERSUADING OTHERS, The book has been read, but is i… Más…

NOT NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 6.02 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (of 5)]
2
How to Move Minds and Influence People: A Remarkable Way of Engaging and Pers. - Iain Carruthers
Pedir
por AbeBooks.de
€ 1,95
Envío: € 2,951
PedirEnlace patrocinado

Iain Carruthers:

How to Move Minds and Influence People: A Remarkable Way of Engaging and Pers. - Pasta blanda

2003, ISBN: 0273663364

[EAN: 9780273663362], [PU: Pearson Financial Times], Gebraucht - Wie neu Unbenutzt. Schnelle Lieferung, Kartonverpackung. Abzugsfähige Rechnung. Bei Mehrfachbestellung werden die Versandk… Más…

Gastos de envío: EUR 2.95 unifachbuch e.K., Köln, NRW, Germany [50977549] [Rating: 5 (von 5)]
3
How to Move Minds and Influence People: A Remarkable Way of Engaging and Pers. - Iain Carruthers
Pedir
por AbeBooks.com
$ 2,16
(aprox. € 2,01)
Envío: € 48,261
PedirEnlace patrocinado
Iain Carruthers:
How to Move Minds and Influence People: A Remarkable Way of Engaging and Pers. - Pasta blanda

2003

ISBN: 0273663364

[EAN: 9780273663362], [PU: Pearson Financial Times], Gebraucht - Wie neu Unbenutzt. Schnelle Lieferung, Kartonverpackung. Abzugsfähige Rechnung. Bei Mehrfachbestellung werden die Versandk… Más…

Gastos de envío: EUR 48.26 unifachbuch e.K., Köln, NRW, Germany [50977549] [Rating: 5 (of 5)]
4
Pedir
por AbeBooks.de
€ 0,93
Envío: € 11,681
PedirEnlace patrocinado
Carruthers, Iain:
How to Move Minds and Influence People: A Remarkable Way of Engaging and Persuading Others [Paperback] Carruthers, Iain - Pasta blanda

2003, ISBN: 0273663364

[EAN: 9780273663362], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Pearson], Book is in good condition. All pages are intact and unmarked. Creasing to the cover., Books

NOT NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 11.68 Re-Read Ltd, Doncaster, United Kingdom [58947254] [Rating: 5 (von 5)]
5
Pedir
por Biblio.co.uk
$ 1,01
(aprox. € 0,94)
Envío: € 10,201
PedirEnlace patrocinado
Carruthers, Iain:
How to Move Minds and Influence People: A Remarkable Way of Engaging and Persuading Others - Pasta blanda

ISBN: 9780273663362

Paperback. Very Good., 3, Paperback. Very Good., 3, Paperback. Very Good., 3

GBR, G.. - Gastos de envío: EUR 10.20 World of Books Ltd, World of Books Ltd, World of Books Ltd

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
How to Move Minds and Influence People

A new spin on influencing and persuasion skills - which are emerging as two of the most critical assets in the current business world.

Detalles del libro - How to Move Minds and Influence People


EAN (ISBN-13): 9780273663362
ISBN (ISBN-10): 0273663364
Tapa blanda
Año de publicación: 2003
Editorial: Pearson Financial Times
Peso: 0,222 kg
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2008-05-29T01:09:40+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2024-02-15T13:08:50+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 0273663364

ISBN - escritura alterna:
0-273-66336-4, 978-0-273-66336-2
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: carruthers
Título del libro: how move, influence, people the move, other minds, möve, way


< para archivar...