- 5 Resultados
precio mínimo: € 136,08, precio máximo: € 190,81, precio promedio: € 161,67
1
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems
Pedir
por Orellfuessli.ch
CHF 200,90
(aprox. € 190,81)
Envío: € 17,101
PedirEnlace patrocinado

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - libro nuevo

2006, ISBN: 9780387231860

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic info… Más…

Nr. 24488740. Gastos de envío:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.10)
2
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Moller
Pedir
por hive.co.uk
£ 118,58
(aprox. € 136,08)
PedirEnlace patrocinado

Sebastian Moller:

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - libro nuevo

ISBN: 9780387231860

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic info… Más…

No. 9780387231860. Gastos de envío:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
3
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Möller
Pedir
por eBook.de
€ 160,49
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Sebastian Möller:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - libro nuevo

ISBN: 9780387231860

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems: ab 160.49 € eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Technik Springer-Verlag GmbH eBook als pdf, Springer-Verlag GmbH

Gastos de envío:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Möller
Pedir
por lehmanns.de
€ 160,49
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Sebastian Möller:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - libro nuevo

2006, ISBN: 9780387231860

eBooks, eBook Download (PDF), 2005, [PU: Springer US], Springer US, 2006

Gastos de envío:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Möller
Pedir
por lehmanns.de
€ 160,49
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Sebastian Möller:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - libro nuevo

2006, ISBN: 9780387231860

2005, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer US]

Gastos de envío:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro

Detalles del libro - Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems


EAN (ISBN-13): 9780387231860
ISBN (ISBN-10): 0387231862
Año de publicación: 2006
Editorial: Springer US
469 Páginas
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2007-07-01T18:53:10+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2022-10-27T09:37:35+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 0387231862

ISBN - escritura alterna:
0-387-23186-2, 978-0-387-23186-0
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: moll sebastian, möller
Título del libro: telephone, dialogue, systems art


Datos del la editorial

Autor: Sebastian Möller
Título: Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems
Editorial: Springer; Springer US
469 Páginas
Año de publicación: 2005-12-28
New York; NY; US
Idioma: Inglés
149,79 € (DE)
154,00 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XIX, 469 p. 145 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Technik/Elektronik, Elektrotechnik, Nachrichtentechnik; Elektrotechnik; Verstehen; Phase; Quality of Service; Quality of Service (QoS); Signal; communication; information; speech recognition; B; Electrical and Electronic Engineering; Signal, Speech and Image Processing; Communications Engineering, Networks; User Interfaces and Human Computer Interaction; Engineering; Elektronik; Digitale Signalverarbeitung (DSP); Nachrichtententechnik, Telekommunikation; Mensch-Computer-Interaktion; BB

Motivation and Introduction.- Quality of Human-Machine Interaction over the Phone.- Assessment and Evaluation Methods.- Speech Recognition Performance over the Phone.- Quality of Synthesized Speech over the Phone.- Quality of Spoken Dialogue Systems.- Final Conclusions and Outlook.
First book which gives a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of these services Provides a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality on the basis of system characteristics;

< para archivar...