- 5 Resultados
precio mínimo: € 56,38, precio máximo: € 264,18, precio promedio: € 162,46
1
Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters
Pedir
por Indigo.ca
C$ 225,95
(aprox. € 167,47)
PedirEnlace patrocinado

Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters - libro nuevo

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is ''the image''. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for eco… Más…

new in stock. Gastos de envío:zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
2
Schroeder, J: Visual Consumption - Jonathan Schroeder
Pedir
por Orellfuessli.ch
CHF 286,00
(aprox. € 264,18)
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado

Jonathan Schroeder:

Schroeder, J: Visual Consumption - encuadernado, tapa blanda

2002, ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for econo… Más…

Nr. 5109302. Gastos de envío:, wird besorgt, Lieferzeit unbekannt, CH. (EUR 0.00)
3
Schroeder, J: Visual Consumption - Jonathan Schroeder
Pedir
por Orellfuessli.ch
CHF 193,00
(aprox. € 174,72)
Envío: € 16,301
PedirEnlace patrocinado
Jonathan Schroeder:
Schroeder, J: Visual Consumption - encuadernado, tapa blanda

2002

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for econo… Más…

Nr. 5109302. Gastos de envío:, Versandfertig innert 2 - 3 Wochen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.30)
4
Visual Consumption by Jonathan Schroeder - Jonathan Schroeder
Pedir
por BetterWorldBooks.com
€ 56,38
PedirEnlace patrocinado
Jonathan Schroeder:
Visual Consumption by Jonathan Schroeder - libro usado

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for econo… Más…

used in stock. Gastos de envío:zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
5
Visual Consumption
Pedir
por Indigo.ca
C$ 212,95
(aprox. € 149,55)
PedirEnlace patrocinado
Visual Consumption - libro nuevo

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is ''the image''. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for eco… Más…

new in stock. Gastos de envío:zzgl. Versandkosten., más gastos de envío

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for economic success. This book draws from art history, photography and visual studies to develop an interdisciplinary, image-based approach to understanding consumer behaviour. Focusing on four themes: representation, photography, images and identity, it presents a theoretical perspective on visual consumption, providing wide-ranging examples from advertising, the internet, photography, design, theatre and tourism, and discusses the importance of the internet in bringing visual issues into the mainstream of strategic thinking; spurring research into perception of visual displays. Incorporating case studies from the US, Europe and the UK, this book provides an unparalleled guide to the visual consumption processes necessary for understanding and succeeding in today's market.

Detalles del libro - Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters


EAN (ISBN-13): 9780415244244
ISBN (ISBN-10): 0415244242
Tapa dura
Año de publicación: 2002
Editorial: Jonathan Schroeder
208 Páginas
Peso: 0,449 kg
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2007-06-20T11:08:25+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2024-01-10T21:27:19+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 0415244242

ISBN - escritura alterna:
0-415-24424-2, 978-0-415-24424-4
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: francis schroeder, jonathan ott, brand
Título del libro: visual consumption


Más, otros libros, que pueden ser muy parecidos a este:

Último libro similar:
9780415366250 Visual Consumption by Jonathan Schroeder Paperback | Indigo Chapters (Jonathan Schroeder)


< para archivar...