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Luxury China: Market Opportunities and Potential Michel Chevalier Author
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Luxury China: Market Opportunities and Potential Michel Chevalier Author - libro nuevo

2015, ISBN: 9781118181546

A guide to reaching and profiting from China's expanding luxury consumer class China's growing consumer base and expanding economy means more disposable income for more Chinese citizens.… Más…

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Luxury China : Market Opportunities and Potential - Yozo Hasegawa
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Yozo Hasegawa:

Luxury China : Market Opportunities and Potential - libro nuevo

2015, ISBN: 9781118181546

A guide to reaching and profiting from China's expanding luxury consumer classChina's growing consumer base and expanding economy means more disposable income for more Chinese citizens. T… Más…

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Luxury China - Michel Chevalier/ Pierre Xiao Lu
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Michel Chevalier/ Pierre Xiao Lu:
Luxury China - libro nuevo

ISBN: 9781118181546

*Luxury China* - Market Opportunities and Potential / epub eBook für 27.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Wirtschaft, John Wiley & Sons

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Luxury China - Michel Chevalier; Pierre Xiao Lu
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Michel Chevalier; Pierre Xiao Lu:
Luxury China - Primera edición

2011, ISBN: 9781118181546

Market Opportunities and Potential, eBooks, eBook Download (EPUB), 1. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2011

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Luxury China - Michel Chevalier/ Pierre Xiao Lu
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Michel Chevalier/ Pierre Xiao Lu:
Luxury China - libro nuevo

ISBN: 9781118181546

Luxury China - Market Opportunities and Potential: ab 27.99 € eBooks > Wirtschaft John Wiley & Sons eBook als epub, John Wiley & Sons

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Detalles del libro

Detalles del libro - Luxury China


EAN (ISBN-13): 9781118181546
ISBN (ISBN-10): 1118181549
Año de publicación: 2011
Editorial: John Wiley & Sons
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2009-05-08T21:45:29+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2024-02-15T07:21:49+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 1118181549

ISBN - escritura alterna:
1-118-18154-9, 978-1-118-18154-6
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: dumas, toledano, michel pierre, chevalier, cheval, xiao xiao, hasegawa
Título del libro: chimie appliquee aux arts, luxury, michel china, chevalier


Datos del la editorial

Autor: Michel Chevalier; Pierre Xiao Lu
Título: Luxury China - Market Opportunities and Potential
Editorial: Wiley; John Wiley & Sons
272 Páginas
Año de publicación: 2011-09-29
Idioma: Inglés
25,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Business & Management; Einzelhandel; Marketing; Retailing; Wirtschaft u. Management; Einzelhandel; BB

Foreword ix Introduction xi Chapter 1: Challenges and Market Size 1 Case study: Alfred Dunhill 19 Chapter 2: The Chinese Luxury Client 29 Case study: Shanghai Tang 45 Chapter 3: Chinese Consumer Attitudes Toward Luxury53 Case study: Rolex in China 77 Chapter 4: How to Distribute in China 85 Case study: Shiatzy Chen 99 Chapter 5: Retailing and Licensing in China 105 Case study: Louis Vuitton in China 125 Chapter 6: Communication and Advertising 137 Case study: The War of the Spirits 165 Chapter 7: Brand Protection and Counterfeit Activities175 Case study: Liuli Gongfang: Breaking into Luxury by way of Glass189 Appendices 195 Bibliography 241 Index 245

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