- 5 Resultados
precio mínimo: € 28,00, precio máximo: € 90,52, precio promedio: € 42,91
1
How Teachers Learn Best : An Ongoing Professional Development Model - Edward P. Fiszer
Pedir
por AbeBooks.de
€ 30,04
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Edward P. Fiszer:

How Teachers Learn Best : An Ongoing Professional Development Model - Pasta blanda

2003, ISBN: 1578860709

[EAN: 9781578860708], Neubuch, [PU: R&L Education], nach der Bestellung gedruckt Neuware -Traditional professional development often incorporates methods not aligned with active learning.… Más…

NEW BOOK. Gastos de envío:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model - Fiszer, Edward P.
Pedir
por amazon.de
€ 28,00
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado

Fiszer, Edward P.:

How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model - Pasta blanda

2003, ISBN: 9781578860708

R&L Education, Taschenbuch, 92 Seiten, Publiziert: 2003-11-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.33 kg, Philosophiegeschichte, Philosophie, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Internat… Más…

Gut Gastos de envío:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
3
Wie Lehrer am besten lernen - 9781578860708 - Edward P. Fiszer
Pedir
por ebay.de
€ 32,40
Envío: € 11,931
PedirEnlace patrocinado
Edward P. Fiszer:
Wie Lehrer am besten lernen - 9781578860708 - Pasta blanda

ISBN: 9781578860708

ISBN-13: 9781578860708, 978-1578860708. Teachers typically sit and listen to an expert who advocates hands-on learning for students but puts little of this talk into practice during the t… Más…

Gastos de envío:Versand zum Fixpreis, [SHT: Expressversand], GU12 *** Aldershot, [TO: Großbritannien, Antigua und Barbuda, Österreich, Belgien, Bulgarien, Republik Kroatien, Zypern, Tschechische Republik, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Deutschland, Griechenland, Ungarn, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Niederlande, Polen, Portugal, Rumänien, Slowakei, Slowenien, Spanien, Schweden, Australien, USA, Bahrain, Kanada, Brasilien, Japan, Neuseeland, China, Israel, Hongkong, Norwegen, Indonesien, Malaysia, Mexiko, Singapur, Südkorea, Schweiz, Taiwan, Thailand, Bangladesch, Belize, Bermuda, Bolivien, Barbados, Brunei Darussalam, Kaiman-Inseln, Dominica, Ecuador, Ägypten, Guernsey, Gibraltar, Guadeloupe, Grenada, Französisch-Guayana, Island, Jersey, Jordanien, Kambodscha, St. Kitts und Nevis, St. Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Macau, Monaco, Malediven, Montserrat, Martinique, Nicaragua, Oman, Pakistan, Peru, Paraguay, Réunion, Turks- und Caicosinseln, Aruba, Saudi-Arabi. (EUR 11.93) books--etc
4
Pedir
por AbeBooks.de
€ 90,52
Envío: € 35,781
PedirEnlace patrocinado
Fiszer, Edward P.:
How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model [Paperback] Fiszer, Edward P. - Pasta blanda

2003, ISBN: 1578860709

[EAN: 9781578860708], Neubuch, [PU: R&L Education], New., Books

NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 35.78 BennettBooksLtd, LOS ANGELES, CA, U.S.A. [52101753] [Rating: 5 (von 5)]
5
Pedir
por Biblio.co.uk
$ 36,00
(aprox. € 33,59)
Envío: € 27,951
PedirEnlace patrocinado
Fiszer, Edward P:
How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model - Pasta blanda

2003, ISBN: 9781578860708

R&L Education, 2003-12-20. Paperback. New., R&L Education, 2003-12-20, 6

Gastos de envío: EUR 27.95 Mediaoutletdeal1

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model

This book reveals whether or not teachers believe professional development components such as reflective dialogue and peer observation can positively impact their teaching. The literature emphasizes a laboratory-type setting where teachers recognize their environment as learning enriched rather than learning impoverished. It provides an excellent starting point for the shift in structure from one-shot, atheorectical, passive professional development sessions to sustained, proactive, theory-based activities that are part of a culture of ongoing professional development.

Detalles del libro - How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model


EAN (ISBN-13): 9781578860708
ISBN (ISBN-10): 1578860709
Tapa blanda
Año de publicación: 2003
Editorial: R&L Education
96 Páginas
Peso: 0,154 kg
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2007-04-25T06:55:28+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2023-06-09T22:28:43+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 1578860709

ISBN - escritura alterna:
1-57886-070-9, 978-1-57886-070-8
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: fisz
Título del libro: how teachers learn best ongoing professional development model ongoing professional development model, fiszer


< para archivar...