- 0 Resultados
precio mínimo: € 4,00, precio máximo: € 13,47, precio promedio: € 9,55
1
Neuromarketing: Understanding the
Pedir
por AbeBooks.de
€ 13,47
Envío: € 28,461
PedirEnlace patrocinado
Patrick Renvoise:

Neuromarketing: Understanding the "Buy Button" in Your Customer's Brain (Hardcover) - encuadernado, tapa blanda

2007, ISBN: 1595551352

[EAN: 9781595551351], Neubuch, [PU: Thomas Nelson Publishers, Texas], Hardcover. How can the latest brain research help increase your sales Because paople are inundated daily by an averag… Más…

NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 28.46 CitiRetail, Stevenage, United Kingdom [9235530] [Rating: 3 (von 5)]
2
Neuromarketing (International Edition): Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain - Renvoise, Patrick
Pedir
por amazon.de
€ 13,21
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado

Renvoise, Patrick:

Neuromarketing (International Edition): Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain - Pasta blanda

2012, ISBN: 9781595551351

Thomas Nelson Publishing, Taschenbuch, Auflage: ITPE, 256 Seiten, Publiziert: 2012-02-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.62 kg, Verkaufsrang: 293, Marketing allgemein, Marketing & Verka… Más…

Gastos de envío:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ThriftBooks-Chicago USA
3
Neuromarketing (International Edition): Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain - Renvoise, Patrick
Pedir
por amazon.de
€ 10,36
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado
Renvoise, Patrick:
Neuromarketing (International Edition): Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain - Pasta blanda

2012

ISBN: 9781595551351

Thomas Nelson Publishing, Taschenbuch, Auflage: ITPE, 256 Seiten, Publiziert: 2012-02-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.62 kg, Verkaufsrang: 293, Marketing allgemein, Marketing & Verka… Más…

Gastos de envío:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
Neuromarketing (International Edition): Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain - Renvoise, Patrick
Pedir
por amazon.es
€ 6,72
Envío: € 5,501
PedirEnlace patrocinado
Renvoise, Patrick:
Neuromarketing (International Edition): Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain - libro usado

2012, ISBN: 9781595551351

Thomas Nelson Publishing, Tapa blanda, Auflage: International ed, 256 Seiten, Publiziert: 2012-02-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Libro, 0.62 kg, Empresa, estrategia y gestión, Economía y em… Más…

Gastos de envío:En stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.50) worldofbooks-es
5
Neuromarketing. Understanding the
Pedir
por ZVAB.com
€ 4,00
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado
Renvoisé, Patrick:
Neuromarketing. Understanding the "buy button" in your customer's brain. - Pasta blanda

2007, ISBN: 1595551352

[EAN: 9781595551351], [SC: 3.0], [PU: Nashville, Tenn., Nelson], 243 Ex-library book in GOOD condition, some traces of use, with stamp and signature. Ehem. Bibliotheksexemplar mit Stempel… Más…

Gastos de envío: EUR 3.00 Bookfarm, Löbnitz, Germany [54905055] [Rating: 5 (von 5)]

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.
Detalles del libro
Neuromarketing (International Edition): Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain

Unveiling a remarkable combination of the latest brain research and revolutionary marketing practices to leave a lasting impact on your audience.

Detalles del libro - Neuromarketing (International Edition): Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain


EAN (ISBN-13): 9781595551351
ISBN (ISBN-10): 1595551352
Tapa dura
Tapa blanda
Año de publicación: 2007
Editorial: Thomas Nelson Publishing

Libro en la base de datos desde 2009-02-15T14:37:14+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2022-11-06T18:54:12+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 1595551352

ISBN - escritura alterna:
1-59555-135-2, 978-1-59555-135-1


Más, otros libros, que pueden ser muy parecidos a este:

Último libro similar:
9781418570309 Neuromarketing: Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain Patrick Renvoise Author (Renvoise, Patrick)


< para archivar...