- 5 Resultados
precio mínimo: € 9,80, precio máximo: € 20,83, precio promedio: € 14,71
1
CauseWired
Pedir
por Orellfuessli.ch
CHF 15,00
(aprox. € 14,47)
Envío: € 17,371
PedirEnlace patrocinado

CauseWired - Pasta blanda

ISBN: 9780470460108

Now in paperback, an eye-opening guide to the massive societal impact of online social networks For today's super-wired, always-on, live-life-in-public young Americans, the causes they su… Más…

Nr. A1033872144. Gastos de envío:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.37)
2
CauseWired
Pedir
por Orellfuessli.ch
CHF 15,00
(aprox. € 14,46)
Envío: € 17,351
PedirEnlace patrocinado
CauseWired - Pasta blanda

ISBN: 9780470460108

Now in paperback, an eye-opening guide to the massive societal impact of online social networks For today's super-wired, always-on, live-life-in-public young Americans, the causes they su… Más…

Nr. A1033872144. Gastos de envío:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.35)
3
CauseWired - Tom Watson
Pedir
por lehmanns.de
€ 13,99
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Tom Watson:
CauseWired - Primera edición

2008

ISBN: 9780470460108

Plugging In, Getting Involved, Changing the World, eBooks, eBook Download (EPUB), 1. Auflage, Now in paperback, an eye-opening guide to the massive societalimpact of online social network… Más…

Gastos de envío:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
CauseWired : Plugging In, Getting Involved, Changing the World - Tom Watson
Pedir
por hive.co.uk
£ 8,44
(aprox. € 9,80)
PedirEnlace patrocinado
Tom Watson:
CauseWired : Plugging In, Getting Involved, Changing the World - libro nuevo

ISBN: 9780470460108

Now in paperback, an eye-opening guide to the massive societal impact of online social networksFor today's super-wired, always-on, live-life-in-public young Americans, the causes they sup… Más…

No. 9780470460108. Gastos de envío:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
5
Causewired: Plugging In, Getting Involved, Changing the World
Pedir
por amazon.co.uk
£ 17,95
(aprox. € 20,83)
Envío: € 5,201
PedirEnlace patrocinado
Causewired: Plugging In, Getting Involved, Changing the World - libro nuevo

ISBN: 9780470460108

Digital Download, Produktgruppe: Digital Book Service, Managers' Guides to Computing, E-Commerce, Business, Finance & Law, Subjects, Books, [PU: Wiley]

Gastos de envío:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 5.20) Amazon.co.uk

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro

Detalles del libro - CauseWired


EAN (ISBN-13): 9780470460108
ISBN (ISBN-10): 0470460105
Tapa blanda
Año de publicación: 2008
Editorial: John Wiley & Sons
272 Páginas
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2011-03-24T23:21:00+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2023-08-08T15:25:45+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9780470460108

ISBN - escritura alterna:
0-470-46010-5, 978-0-470-46010-8
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: watson, tom


Datos del la editorial

Autor: Tom Watson
Título: CauseWired - Plugging In, Getting Involved, Changing the World
Editorial: Wiley; John Wiley & Sons
272 Páginas
Año de publicación: 2008-11-25
Idioma: Inglés
13,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Business & Management; Marketing & Sales; Marketing u. Vertrieb; Wirtschaft u. Management; Marketing u. Vertrieb; BB; BC

About the Author. Foreword. Acknowledgments. Introduction. Chapter 1: Lost in the Flood: Wired Causes Rise. Chapter 2: Friending for Good: The Facebook Philanthropists. Chapter 3: Signing up to Fight Evil: The Network Acts. Chapter 4: Portfolios for Change: Peer-to-Peer Philanthropy. Chapter 5: Defi ned by Causes: The Public Lives ofMillennials. Chapter 6: From the Bottom Up: "The Order Is RapidlyFading". Chapter 7: Spare the Paperwork: The Quick Rise of FlashCauses. Chapter 8: Heralds of Change: Giving Goes Open Source. Chapter 9: Aspiration and Activism: Armies of OnlineLeaders. Chapter 10: Distributing the CauseWired Future. Websites. Further Reading. Notes. Index.

< para archivar...