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The Fundamentals of Creative Advertising - Tim Taxis
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Tim Taxis:

The Fundamentals of Creative Advertising - libro nuevo

ISBN: 9782940447183

The Fundamentals of Creative Advertising 2nd edition provides a rich introduction to the key elements of creative advertising. Burtenshaw, Mahon and Barfoot explore the role of the creati… Más…

No. 9782940447183. Gastos de envío:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
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The Fundamentals of Creative Advertising - Ken Burtenshaw, Caroline Barfoot, Nik Mahon
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Ken Burtenshaw, Caroline Barfoot, Nik Mahon:

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ISBN: 9782940447183

The Fundamentals of Creative Advertising 2nd edition provides a rich introduction to the key elements of creative advertising. Burtenshaw, Mahon and Barfoot explore the role of the creati… Más…

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Fundamentals of Creative Advertising als eBook Download von Ken Burtenshaw, Caroline Barfoot, Nik Mahon - libro nuevo

ISBN: 9782940447183

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Barfoot Caroline Barfoot; Burtenshaw Ken Burtenshaw; Mahon Nik Mahon:
Fundamentals of Creative Advertising - libro nuevo

2011, ISBN: 9782940447183

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Caroline Barfoot; Ken Burtenshaw; Nik Mahon:
Fundamentals of Creative Advertising - libro nuevo

2011, ISBN: 9782940447183

eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Fairchild Books]

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Detalles del libro

Detalles del libro - Fundamentals of Creative Advertising


EAN (ISBN-13): 9782940447183
Año de publicación: 2011
Editorial: Bloomsbury Publishing

Libro en la base de datos desde 2017-01-13T19:01:25+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2023-02-06T21:57:13+01:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9782940447183

ISBN - escritura alterna:
978-2-940447-18-3
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: nik mahon, burte, barfoot, tim taxis
Título del libro: fundamentals, advertising


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