- 5 Resultados
precio mínimo: € 44,10, precio máximo: € 62,89, precio promedio: € 50,65
1
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior : A Literature Review and Strategic Implications - Héctor Guillermo Martínez
Pedir
por AbeBooks.fr
€ 44,10
Envío: € 8,991
PedirEnlace patrocinado
Héctor Guillermo Martínez:

Paradoxes in Chinese Consumer Behavior : A Literature Review and Strategic Implications - Pasta blanda

2010, ISBN: 363928657X

[EAN: 9783639286571], Nouveau livre, [SC: 8.99], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware -This monograph provides a review of the literature on Chinese consumer … Más…

NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 8.99 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Note: 5 (sur 5)]
2
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications - Martínez, Héctor Guillermo, John Chattalas, Michael
Pedir
por Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 49,00
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado

Martínez, Héctor Guillermo, John Chattalas, Michael:

Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications - Pasta blanda

2010, ISBN: 9783639286571

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 72 Seiten, Publiziert: 2010-10-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.26 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Busines… Más…

Gastos de envío:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications - Martínez, Héctor Guillermo, John Chattalas, Michael
Pedir
por Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 48,25
Envío: € 3,001
PedirEnlace patrocinado
Martínez, Héctor Guillermo, John Chattalas, Michael:
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications - Pasta blanda

2010

ISBN: 9783639286571

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 72 Seiten, Publiziert: 2010-10-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.26 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Busines… Más…

Gastos de envío:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
Pedir
por AbeBooks.fr
€ 62,89
Envío: € 9,611
PedirEnlace patrocinado
Hector Guillermo Martinez:
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior A Literature Review and Strategic Implications - Pasta blanda

2010, ISBN: 363928657X

[EAN: 9783639286571], Nouveau livre, [SC: 9.61], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], New Book. Delivered from our UK warehouse in 4 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Establish… Más…

NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 9.61 Books2Anywhere, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Note: 5 (sur 5)]
5
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior - Héctor Guillermo Martínez/ Michael John Chattalas
Pedir
por Hugendubel.de
€ 48,99
Envío: € 7,501
PedirEnlace patrocinado
Héctor Guillermo Martínez/ Michael John Chattalas:
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior - Pasta blanda

ISBN: 363928657X

Paradoxes in Chinese Consumer Behavior ab 48.99 € als Taschenbuch: A Literature Review and Strategic Implications. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Medien >… Más…

Nr. 13294444. Gastos de envío:, , zzgl. Versandkosten. (EUR 7.50)

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications

This monograph provides a review of the literature on Chinese consumer behavior and its strategic implications. The contemporary hybridity of the Chinese market is explored by concentrating on seven constructs, each representing a paradox or apparent contradiction. These seven constructs focus on the contrasts posed by: the consumer impact of the "open-door policy" versus market socialism, the consumer values of long-term orientation versus "prosperity now," collectivism versus conformist individualism, low power distance versus status appeals, rapid economic growth versus feelings of perpetual insecurity and superstition, communist-based equality versus urban/rural-based social class hierarchy, and the appeal of global brands versus consumer ethnocentrism and animosity. Strategic implications are discussed.

Detalles del libro - Paradoxes in Chinese Consumer Behavior: A Literature Review and Strategic Implications


EAN (ISBN-13): 9783639286571
ISBN (ISBN-10): 363928657X
Tapa dura
Tapa blanda
Año de publicación: 2010
Editorial: VDM Verlag Dr. Müller

Libro en la base de datos desde 2009-02-11T10:37:59+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2022-10-19T05:00:20+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9783639286571

ISBN - escritura alterna:
3-639-28657-X, 978-3-639-28657-1
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: michael john, hector, guillermo martinez, lee martinez, guillermo martínez
Título del libro: consumer behavior, paradoxes, chinese literature, literature review


< para archivar...