- 0 Resultados
precio mínimo: € 38,69, precio máximo: € 47,59, precio promedio: € 42,91
1
Brand Addiction: Designing Identity for Fashion Stores. - Wang Shaoqiang
Pedir
por ZVAB.com
€ 38,69
Envío: € 0,001
Pedir
Enlace patrocinado
Wang Shaoqiang:

Brand Addiction: Designing Identity for Fashion Stores. - encuadernado, tapa blanda

2017, ISBN: 8417084037

[EAN: 9788417084035], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: FLAMANT Okt 2017], ART & INSTRUCTION; ARCHITECTURE / INTERIOR DESIGN GENERAL; GRAPHIC ARTS BRANDING LOGO DESIGN; COMMERCIAL CORPORATE, Neuwa… Más…

NEW BOOK. Gastos de envío:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Brand Addiction: Designing Identity for Fashion Stores
Pedir
por Foyles.co.uk
£ 39,99
(aprox. € 47,59)
Envío: € 10,711
Pedir
Enlace patrocinado
Brand Addiction: Designing Identity for Fashion Stores - libro nuevo

ISBN: 9788417084035

We use fashion as an outside expression of who we are on the inside. This is why, more than in any other field, branding is essential to the fashion industry. Good... Books

Nr. 37730899. Gastos de envío:, , zzgl. Versandkosten. (EUR 10.71)
3
Brand Addiction: Designing Identity For Fashion Stores - Shaoqiang Wang
Pedir
por Casadellibro.com
€ 42,75
Pedir
Enlace patrocinado
Shaoqiang Wang:
Brand Addiction: Designing Identity For Fashion Stores - libro nuevo

ISBN: 9788417084035

Brand Addiction Es Una Selección De Diseños De Identidad Visual Concebidos Par Libro, Flamant Hoaki Books S.l.

Disponibles 2017-12-01T00:00+0200. Gastos de envío:Zzgl. Versandkosten., más gastos de envío Casadellibro
4
Brand addiction. Designing identity for fashion stores
Pedir
por laFeltrinelli.it
€ 42,75
Pedir
Enlace patrocinado
Brand addiction. Designing identity for fashion stores - libro usado

ISBN: 9788417084035

Books Libri, Edizioni Flamant

Nr. 9788417084035. Gastos de envío:, , zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
5
Pedir
por agapea.com
€ 42,75
Pedir
Enlace patrocinado
Brand addiction - Designing Identity for Fashion Stores - libro nuevo

ISBN: 9788417084035

Gastos de envío:zzgl. Versandkosten., más gastos de envío agapea.com

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.
Detalles del libro
Brand Addiction: Designing Identity for Fashion Stores

We use fashion as an outside expression of who we are on the inside. This is why, more than in any other field, branding is essential to the fashion industry. Good branding is storytelling– a consistent message, weaving meaning into every piece.Brand Addiction is a compilation of complete visual identity systems designed for fashion shops. From the door sign to the label, these projects take into account every detail of decoration, from labels, stationary, wrapping paper, bags, boxes or gifts, to the trademark colour, furniture, accessories such as hangers or curtains, and all sorts of decorative elements; all these components will contribute to nail a brand's Identity and will definitely ignite consumers' wish for belonging, and passion for purchasing..From start-up labels to well-known brands, and from clothing and shoe stores to jewellery and eye-wear shops, Brand Addiction features over 120 extraordinary projects that include fantastic ideas for branding and interior design: a great reference book for designers and store-own

Detalles del libro - Brand Addiction: Designing Identity for Fashion Stores


EAN (ISBN-13): 9788417084035
ISBN (ISBN-10): 8417084037
Tapa dura
Año de publicación: 2018
Editorial: Flamant

Libro en la base de datos desde 2017-06-13T06:59:48+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2022-07-18T17:03:28+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9788417084035

ISBN - escritura alterna:
84-17084-03-7, 978-84-17084-03-5


Datos del la editorial

Autor: Shaoqiang Wang
Título: Flamant; Brand Addiction - Designing Identity for Fashion Stores
Editorial: HOAKI BOOKS S.L.
Año de publicación: 2017-10-03
Barcelona; ES
Impreso en
Peso: 1,400 kg
Idioma: Inglés
45,00 € (DE)
Available
Ca. 500 farbige Abbildungen

BB; B304; Hardcover, Softcover / Kunst/Innenarchitektur, Design; Grafikdesign; Entdecken; Zeichnung, Kunsthandwerk; Corporate Identity; Unternehmensidentität; Ladengestaltung; Modeeinzelhandel; Corporate Design; Branding; Illustration und Werbegrafik; Architektur: Innenarchitektur; Grafikdesigner, Unternehmensberater, Grafikdesigstudenten und -Dozenten


< para archivar...