- 0 Resultados
precio mínimo: € 23,75, precio máximo: € 34,04, precio promedio: € 31,34
1
Investigació de mercat : una visió integradora - Marta Belmonte Caso, Aleix Gabarre Fibla
Pedir
por amazon.co.uk
£ 28,84
(aprox. € 32,91)
Envío: € 5,02
Pedir
Marta Belmonte Caso, Aleix Gabarre Fibla:

Investigació de mercat : una visió integradora - Pasta blanda

2008, ISBN: 8497887867

Paperback, [EAN: 9788497887861], Editorial Uoc, S.L., Editorial Uoc, S.L., Book, [PU: Editorial Uoc, S.L.], 2008-12-01, Editorial Uoc, S.L., 1025612, Subjects, 349777011, Antiquarian, Rar… Más…

  - Neuware. Gastos de envío:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 24 hours. (EUR 5.02) Amazon.co.uk
2
Investigació de mercat : una visió integradora (Manuals, Band 138) - Marta Belmonte Caso, Aleix Gabarre Fibla
Pedir
por Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 34,04
Envío: € 0,00
Pedir

Marta Belmonte Caso, Aleix Gabarre Fibla:

Investigació de mercat : una visió integradora (Manuals, Band 138) - Pasta blanda

ISBN: 8497887867

Taschenbuch, [EAN: 9788497887861], Editorial Uoc, S.L., Editorial Uoc, S.L., Book, [PU: Editorial Uoc, S.L.], Editorial Uoc, S.L., 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssu… Más…

  - Neuware. Gastos de envío:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Gewöhnlich versandfertig in 24 Stunden. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Investigació de mercat : una visió integradora (Manuals, Band 138) - Marta Belmonte Caso, Aleix Gabarre Fibla
Pedir
por Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 34,03
Envío: € 3,00
Pedir
Marta Belmonte Caso, Aleix Gabarre Fibla:
Investigació de mercat : una visió integradora (Manuals, Band 138) - Pasta blanda

ISBN: 8497887867

Taschenbuch, [EAN: 9788497887861], Editorial Uoc, S.L., Editorial Uoc, S.L., Book, [PU: Editorial Uoc, S.L.], Editorial Uoc, S.L., 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssu… Más…

  - Neuware. Gastos de envío:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Book Depository DE
4
Investigació de mercat. Una mirada integradora - Vv.Aa.
Pedir
por imosver.com
€ 23,75
Pedir
Vv.Aa.:
Investigació de mercat. Una mirada integradora - libro nuevo

ISBN: 9788497887861

La investigació de mercat és molt més que preguntar a la gent el que espera d'una marca o un producte. Una mirada integradora vol adreÇar tots aquests temes des d'una perspectiva que faci… Más…

CAT Gastos de envío:Zzgl. Versandkosten., más gastos de envío Imosver
5
Investigació de mercat : una visió integradora - Belmonte Caso, Marta Gabarre Fibla, Aleix
Pedir
por booklooker.de
€ 31,99
Envío: € 0,00
Pedir
Belmonte Caso, Marta Gabarre Fibla, Aleix:
Investigació de mercat : una visió integradora - Pasta blanda

ISBN: 9788497887861

[ED: Taschenbuch], [PU: Editorial UOC, S.L.], Versandfertig in 2-4 Wochen, DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten)

  - Gastos de envío:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG

Detalles del libro
Investigació de mercat. Una mirada integradora

La investigació de mercat és molt més que preguntar a la gent el que espera duna marca o un producte. Implica una tenir una determinada visió sobre la societat de consum en la que vivim, entendre els complexes processos de decisió en els que ens endinsem cada dia i dominar les diferents eines disponibles per donar sentit a les emocions, les opinions i els comportaments de lhomo consumus. La investigació de mercat és, en essència doncs, investigació cultural. Una mirada critica, lúcida i estructurada a la vida quotidiana de la pràctica totalitat de les societats humanes. Una disciplina en permanent evolució, la mateixa que la de la societat de consum on vivim. Investigació de mercat. Una mirada integradora vol adreçar tots aquests temes des duna perspectiva que faci convergir les aportacions de la psicologia, la sociologia i leconomia en un corpus teòric i pràctic actual. Però, per sobre de tot, busca oferir una perspectiva que reconegui el paper determinant de lindividu, el consumidor, i que el situï en el centre del joc de forces de la societat de consum.

Detalles del libro - Investigació de mercat. Una mirada integradora


EAN (ISBN-13): 9788497887861
ISBN (ISBN-10): 8497887867
Tapa blanda
Año de publicación: 2008
Editorial: Editorial UOC, S.L.
228 Páginas
Idioma: spa/Spanisch

Libro en la base de datos desde 2011-05-15T09:50:49+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2019-08-31T07:17:47+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9788497887861

ISBN - escritura alterna:
84-9788-786-7, 978-84-9788-786-1


< para archivar...