- 5 Resultados
precio mínimo: € 76,99, precio máximo: € 150,45, precio promedio: € 111,79
1
Pedir
por BarnesandNoble.com
$ 106,06
(aprox. € 93,56)
PedirEnlace patrocinado
Thomas Chesney:

Competitive Information in Small Businesses - libro usado

ISBN: 9789048162437

This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines problems that these businesses face and suggests some soluti… Más…

  - MPN: , SKU 9789048162437 Gastos de envío:zzgl. Versandkosten, más gastos de envío
2
Competitive Information in Small Businesses - Chesney, T.
Pedir
por booklooker.de
€ 76,99
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado

Chesney, T.:

Competitive Information in Small Businesses - Pasta blanda

2010, ISBN: 9789048162437

[ED: Softcover], [PU: Springer / Springer Netherlands], This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines prob… Más…

Gastos de envío:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Pedir
por Thalia.de
€ 145,99
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
T. Chesney:
Competitive Information in Small Businesses - libro nuevo

ISBN: 9789048162437

This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines problems that these businesses face and suggests some soluti… Más…

  - No. 25243957. Gastos de envío:, Versandfertig in 2 - 3 Tagen, DE. (EUR 0.00)
4
Competitive Information in Small Businesses - Thomas Chesney
Pedir
por Thriftbooks.com
$ 175,57
(aprox. € 150,45)
PedirEnlace patrocinado
Thomas Chesney:
Competitive Information in Small Businesses - libro usado

ISBN: 9048162432

This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines problems that these businesses face and suggests some soluti… Más…

  - used. Gastos de envío:zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
5
Competitive Information in Small Businesses - T. Chesney
Pedir
por booklooker.de
€ 91,95
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
T. Chesney:
Competitive Information in Small Businesses - Primera edición

2010, ISBN: 9789048162437

Pasta blanda

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. This book is about using inform… Más…

Gastos de envío:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Moluna GmbH

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
Competitive Information in Small Businesses

This volume is about strategy and information systems, examining the relationship between these topics and the problems that small businesses face. It suggests some solutions, principally an approach to crafting strategy, developing new processes and designing information systems to support these processes that could realistically be used by the average small business, i.e. one with limited resources of time, money and knowledge. Emphasis is placed on the crucial role of creativity in the process of strategy and information system design, the importance of getting staff involved in these activities, and the vital issue of communication between strategists, software users, and information system developers, historically an area that has caused problems. This book treats those areas and shows how improvement can be achieved.

Detalles del libro - Competitive Information in Small Businesses


EAN (ISBN-13): 9789048162437
ISBN (ISBN-10): 9048162432
Tapa blanda
Año de publicación: 2010
Editorial: Springer-Verlag GmbH
196 Páginas
Peso: 0,304 kg
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2011-08-09T20:04:44+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2023-09-12T06:33:05+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9789048162437

ISBN - escritura alterna:
90-481-6243-2, 978-90-481-6243-7
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: chesney


Datos del la editorial

Autor: T. Chesney
Título: Competitive Information in Small Businesses
Editorial: Springer; Springer Netherland
180 Páginas
Año de publicación: 2010-12-01
Dordrecht; NL
Impreso en
Idioma: Inglés
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
XIV, 180 p.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Allgemeines, Lexika; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Verstehen; Planning; business; business process; information system; modeling; modelling; strategy; time; IT in Business; Management; Entrepreneurship; Innovation and Technology Management; IT Operations; Unternehmensanwendungen; Management und Managementtechniken; Unternehmertum / Start-ups; Management: Innovation; BB; EA

1. The importance of being small.- 2. Strategic planning.- 3. Strategic information systems.- 4. Business process modelling.- 5. Use cases.- 6. Creativity.- 7. Strategy and IS planning in small businesses.- 8. Evaluation.- Afterword.- Appendix A.- Appendix B.- Appendix C.- Appendix D.- References.

Más, otros libros, que pueden ser muy parecidos a este:

Último libro similar:
9789401703550 Competitive Information in Small Businesses (T. Chesney)


< para archivar...