- 5 Resultados
precio mínimo: € 2,72, precio máximo: € 28,56, precio promedio: € 13,18
1
Pedir
por AbeBooks.de
€ 5,25
Envío: € 4,071
PedirEnlace patrocinado
Timothy Hughes:

Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers - Pasta blanda

2016, ISBN: 0749478012

[EAN: 9780749478018], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Kogan Page Ltd, United Kingdom, London], TIMOTHY HUGHES SOCIAL SELLING TECHNIQUES TO INFLUENCE BUYERS AND CHANGEMAKERS, Adopt a c… Más…

NOT NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 4.07 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (von 5)]
2
Social Selling : Techniques to Influence Buyers and Changemakers - Tim Hughes
Pedir
por AbeBooks.de
€ 28,56
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado

Tim Hughes:

Social Selling : Techniques to Influence Buyers and Changemakers - Pasta blanda

2016, ISBN: 0749478012

[EAN: 9780749478018], Neubuch, [PU: Kogan Page], E-BUSINESS; ELECTRONIC COMMERCE - E-COMMERCE; E-VENTURE; INTERNET / COMMERCE; NET ECONOMY; SOCIAL MEDIA; NETWORK; SOZIALES NETZWERK, nach … Más…

NEW BOOK. Gastos de envío:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Social Selling
Pedir
por wordery.com
£ 20,16
(aprox. € 23,38)
PedirEnlace patrocinado
Social Selling - libro nuevo

ISBN: 9780749478018

Adopt a clear strategy for social selling, including how to build authority online, gain influence in target communities and engage with decision-makers and changemakers to 'hack' the buy… Más…

Nr. 9780749478018. Gastos de envío:, , zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
4
Pedir
por AbeBooks.de
€ 2,72
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Hughes, Tim, Reynolds, Matt:
Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers - Pasta blanda

2016, ISBN: 0749478012

[EAN: 9780749478018], [PU: Kogan Page], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust jacket that … Más…

Gastos de envío:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers - Tim Hughes
Pedir
por medimops.de
€ 5,99
Envío: € 1,991
PedirEnlace patrocinado
Tim Hughes:
Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers - Pasta blanda

2016, ISBN: 0749478012

Binding : Taschenbuch, Label : Kogan Page, Publisher : Kogan Page, PackageQuantity : 1, medium : Taschenbuch, numberOfPages : 194, publicationDate : 2016-07-03, authors : Tim Hughes, Matt… Más…

Nr. M00749478012. Gastos de envío:, , DE. (EUR 1.99)

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
Social Selling by Tim Hughes Paperback | Indigo Chapters

The digital landscape has changed buyers’ habits. Sales professionals now need to develop relationships with decision-makers through social networks to reach them early in the decision making process. Social Selling provides a practical, step-by-step outline for harnessing the skills and techniques necessary to achieve this, including developing a high quality community, building trust, developing authority and influence, and connecting with changemakers. It also discusses enterprise implementation of a social selling strategy, maturity and investment models necessary, risk and governance, and technology platforms. The chapters feature tips, checklists, and theoretical examples.

Detalles del libro - Social Selling by Tim Hughes Paperback | Indigo Chapters


EAN (ISBN-13): 9780749478018
ISBN (ISBN-10): 0749478012
Tapa dura
Tapa blanda
Año de publicación: 2016
Editorial: Tim Hughes

Libro en la base de datos desde 2016-03-23T21:00:17+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2024-04-03T19:10:09+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 9780749478018

ISBN - escritura alterna:
0-7494-7801-2, 978-0-7494-7801-8
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: reynolds, tim, page, reynold, matt hughes, sales
Título del libro: techniques social influence


Más, otros libros, que pueden ser muy parecidos a este:

Último libro similar:
9781398607323 Social Selling (TIMOTHY HUGHES)


< para archivar...