- 5 Resultados
precio mínimo: € 7,07, precio máximo: € 62,28, precio promedio: € 24,80
1
What is Branding? (Essential Design Handbooks) by Healey, Matthew 2888931354 - Healey, Matthew
Pedir
por ebay.ch
CHF 10,90
(aprox. € 10,63)
Envío: € 6,001
PedirEnlace patrocinado
Healey, Matthew:

What is Branding? (Essential Design Handbooks) by Healey, Matthew 2888931354 - libro usado

ISBN: 2888931354

Startseite Über uns Rückkopplung Zahlung Lieferung Kundendienst Kontaktiere uns … Más…

97.2, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Gastos de envío:Versand zum Fixpreis, [SHT: Sparversand], West Sussex, [TO: Weltweit] (EUR 6.00) worldofbooksde
2
What is Branding? - Healey, Matthew
Pedir
por amazon.fr
€ 62,28
Envío: € 2,991
PedirEnlace patrocinado

Healey, Matthew:

What is Branding? - libro nuevo

2010, ISBN: 9782888931355

Rockport Publishers, Broché, Auflage: Reprint, 256 Seiten, Publiziert: 2010-08-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 1.65 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Design et arts … Más…

Gastos de envío:Habituellement expédié sous 3 à 4 jours. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 2.99) London Lane France
3
Pedir
por alibris.co.uk
€ 15,95
PedirEnlace patrocinado
Healey, Matthew:
What is Branding? (Essential Design Handbooks) - Pasta blanda

2008

ISBN: 9782888931355

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. Though second-hand, the book is still in very good shape. Minimal signs of usage may include very minor creasing on the co… Más…

Gastos de envío:más gastos de envío Gloucester, GLOS, Reuseabook
4
Pedir
por Biblio.co.uk
$ 7,58
(aprox. € 7,07)
Envío: € 18,651
PedirEnlace patrocinado
Matthew Healey:
What is Branding? (Essential Design Handbooks) - Pasta blanda

2010, ISBN: 9782888931355

RotoVision, 2010-10-01. Paperback. Good., RotoVision, 2010-10-01, 2.5

Gastos de envío: EUR 18.65 Ergodebooks
5
Pedir
por Biblio.co.uk
$ 30,08
(aprox. € 28,05)
Envío: € 16,791
PedirEnlace patrocinado
Matthew Healey:
What is Branding? - libro nuevo

ISBN: 9782888931355

RotoVision SA . Papeback. New. pp. 256, RotoVision SA, 6

Gastos de envío: EUR 16.79 Cold Books

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
What is Branding?

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. What is Branding? is an accessible guide that makes sense of this complex subject. It explores the process of branding, and shares insights that can be applied to practical challenges. Outlining the components of branding (positioning, storytelling, design, price, and relationships), what it can be applied to, and what it can achieve, What is Branding? will help ensure the success of branding for any product, service, person, or place. Case studies included in the international portfolio of campaigns explain what makes them work, why they matter, and what can be learnt from them. Analysis focuses both on design know-how and on theory, looking at how professionals wrestle with abstract notions of perception, culture, and love while at the same time solving the nuts-and-bolts problems of package design, sign making, and web technology.

Detalles del libro - What is Branding?


EAN (ISBN-13): 9782888931355
ISBN (ISBN-10): 2888931354
Tapa blanda
Año de publicación: 2010
Editorial: Rockport Publishers
256 Páginas
Peso: 0,767 kg
Idioma: eng/Englisch

Libro en la base de datos desde 2011-04-24T15:21:00+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2022-05-30T09:12:08+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 2888931354

ISBN - escritura alterna:
2-88893-135-4, 978-2-88893-135-5
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: matthew healey
Título del libro: branding


Más, otros libros, que pueden ser muy parecidos a este:

Último libro similar:
9782940361458 What Is Branding? (Healey, Matthew)


< para archivar...