- 5 Resultados
precio mínimo: € 53,49, precio máximo: € 96,75, precio promedio: € 83,02
1
Making Quality Happen : A Step By Step Guide to Winning the Quality Revolution - R. M. McNealy
Pedir
por ZVAB.com
€ 78,71
Envío: € 13,841
PedirEnlace patrocinado
R. M. McNealy:

Making Quality Happen : A Step By Step Guide to Winning the Quality Revolution - Pasta blanda

1996, ISBN: 041273530X

[EAN: 9780412735301], Neubuch, [SC: 13.84], [PU: Springer US], COMMUNICATION; MANAGEMENT; ORGANIZATION; ORGANIZATIONS, Druck auf Anfrage Neuware -Making Quality Happen presents a user fri… Más…

NEW BOOK. Gastos de envío: EUR 13.84 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Making Quality Happen - R.M. McNealy
Pedir
por Springer.com
€ 93,08
PedirEnlace patrocinado

R.M. McNealy:

Making Quality Happen - Pasta blanda

ISBN: 9780412735301

Making Quality Happen presents a user friendly, customer focused approach for implementing Quality Improvement process in any type of organisation. The author draws upon personal experien… Más…

  - new in stock. Gastos de envío:zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
3
Making Quality Happen
Pedir
por Springer.com
€ 53,49
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
Making Quality Happen - libro nuevo

ISBN: 9780412735301

Making Quality Happen presents a user friendly, customer focused approach for implementing Quality Improvement process in any type of organisation. The author draws upon personal experien… Más…

Nr. 978-0-412-73530-1. Gastos de envío:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
4
Making Quality Happen A Step By Step Guide to Winning the Quality Revolution - McNealy, R. M.
Pedir
por Achtung-Buecher.de
€ 96,75
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
McNealy, R. M.:
Making Quality Happen A Step By Step Guide to Winning the Quality Revolution - libro nuevo

1996, ISBN: 041273530X

1993 Kartoniert / Broschiert communication; management; organization; organizations, mit Schutzumschlag 11, [PU:Springer US; Springer US, New York, N.Y.]

Gastos de envío:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Making Quality Happen A Step By Step Guide to Winning the Quality Revolution - McNealy, R. M.
Pedir
por Achtung-Buecher.de
€ 93,08
Envío: € 0,001
PedirEnlace patrocinado
McNealy, R. M.:
Making Quality Happen A Step By Step Guide to Winning the Quality Revolution - libro nuevo

1996, ISBN: 041273530X

1993 Kartoniert / Broschiert communication; management; organization; organizations, with dust cover neu, [PU:Springer US]

Gastos de envío:No shipping costs within Germany. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro

Detalles del libro - Making Quality Happen


EAN (ISBN-13): 9780412735301
ISBN (ISBN-10): 041273530X
Tapa dura
Tapa blanda
Año de publicación: 1996
Editorial: Springer US

Libro en la base de datos desde 2013-12-20T23:22:23+01:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2023-10-08T04:59:49+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 041273530X

ISBN - escritura alterna:
0-412-73530-X, 978-0-412-73530-1
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Título del libro: this must not happen again, procedures analysis, revolution the making


Datos del la editorial

Autor: R.M. McNealy
Título: Making Quality Happen - A Step By Step Guide to Winning the Quality Revolution
Editorial: Springer; Springer US
208 Páginas
Año de publicación: 1996-03-31
New York; NY; US
Peso: 0,338 kg
Idioma: Inglés
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
208 p. 1 illus.

BC; Operations Management; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Management spezifischer Bereiche; Verstehen; communication; management; organization; organizations; Operations Management; EA

Introduction. Why quality? What is quality? How? Management ownership of quality and quality improvement. Quality implementation team. Quality training. Management by fact: measurement and the cost of non-quality. Corrective action. Quality council. Communication. What does a quality organization look like? Epilogue.

< para archivar...