- 5 Resultados
precio mínimo: € 0,63, precio máximo: € 14,95, precio promedio: € 8,71
1
Global Media Economics: Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets - Alan B. Albarran, Sylvia Chan-Olmsted
Pedir
por amazon.com
$ 17,61
(aprox. € 14,95)
PedirEnlace patrocinado
Alan B. Albarran, Sylvia Chan-Olmsted:

Global Media Economics: Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets - encuadernado, tapa blanda

ISBN: 081382690X

[SR: 14177956], Hardcover, [EAN: 9780813826905], Iowa State Pr, Iowa State Pr, Book, [PU: Iowa State Pr], Iowa State Pr, Examines economic effects and interrelationships of mass media in … Más…

  - Gebraucht. Gastos de envío:Usually ships in 1-2 business days., más gastos de envío anybookltduk
2
Global Media Economics - Alan Albarran
Pedir
por amazon.co.uk
£ 0,56
(aprox. € 0,63)
Envío: € 4,801
PedirEnlace patrocinado

Alan Albarran:

Global Media Economics - encuadernado, tapa blanda

1998, ISBN: 081382690X

[SR: 10158791], Hardcover, [EAN: 9780813826905], Wiley-Blackwell, Wiley-Blackwell, Book, [PU: Wiley-Blackwell], 1998-08-01, Wiley-Blackwell, 659886, Biographies & Histories, 659896, Biogr… Más…

  - Gebraucht. Gastos de envío:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 4.80) anybookltd
3
Global Media Economics : Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets
Pedir
por BetterWorldBooks.com
€ 4,34
PedirEnlace patrocinado
Global Media Economics : Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets - libro usado

ISBN: 9780813826905

As anyone following the fortunes of the likes of ABC and Disney, Ted Turner and Rupert Murdoch, and Times-Warner Communications can easily see, the media are not just big news. They are b… Más…

used in stock. Gastos de envío:zzgl. Versandkosten., más gastos de envío
4
Global Media Economics - Albarran, Alan
Pedir
por amazon.co.uk
£ 8,88
(aprox. € 10,43)
Envío: € 5,641
PedirEnlace patrocinado
Albarran, Alan:
Global Media Economics - encuadernado, tapa blanda

1998, ISBN: 9780813826905

Wiley?Blackwell, Hardcover, 360 Seiten, Publiziert: 1998-08-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.68 kg, Special Features, Books, Economic Policy & Development, Economics, Business, Financ… Más…

Gut Gastos de envío:Usually dispatched within 7 to 8 days. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.64) ErgodeBooks Ships From USA
5
Pedir
por Biblio.com
$ 15,58
(aprox. € 13,22)
Envío: € 3,371
PedirEnlace patrocinado
Alan Albarran:
Global Media Economics: Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets - libro usado

ISBN: 9780813826905

Iowa State Press. Used - Acceptable. Shows definite wear, and perhaps considerable marking on inside. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers. Your purcha… Más…

  - Gastos de envío: EUR 3.37 Better World Books

1Dado que algunas plataformas no nos comunican las condiciones de envío y éstas pueden depender del país de entrega, del precio de compra, del peso y tamaño del artículo, de una posible membresía a la plataforma, de una entrega directa por parte de la plataforma o a través de un tercero (Marketplace), etc., es posible que los gastos de envío indicados por eurolibro/terralibro no concuerden con los de la plataforma ofertante.

Datos bibliográficos del mejor libro coincidente

Detalles del libro
Global Media Economics

Examines economic effects and interrelationships of mass media in countries and regions of the world, taking into account factors such as developing technologies, political agreements, and business trade, takeovers, mergers, and consolidations. Designed as a companion text to the publisher's Media Economics: Understanding Markets, Industries and Concepts . Useful as a text for college courses in media economics, international communications, and comparative systems, and as a reference. Annotation c. by Book News, Inc., Portland, Or.

Detalles del libro - Global Media Economics


EAN (ISBN-13): 9780813826905
ISBN (ISBN-10): 081382690X
Tapa dura
Año de publicación: 1935
Editorial: Wiley?Blackwell

Libro en la base de datos desde 2007-05-27T10:55:42+02:00 (Madrid)
Página de detalles modificada por última vez el 2023-07-13T23:10:32+02:00 (Madrid)
ISBN/EAN: 081382690X

ISBN - escritura alterna:
0-8138-2690-X, 978-0-8138-2690-5
Mode alterno de escritura y términos de búsqueda relacionados:
Autor del libro: olmsted, albarran
Título del libro: global economics, media


< para archivar...